مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

حضور بانوان در توفیقات شرکت توزیع برق استان همدان مثمر ثمر است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اثرگذاری بانوان تصریح کرد: تک تک بانوان در حرکت شرکت به سمت اهداف و برنامه‌ها نقش دارند و زحمات آنان در توفیقات شرکت مثمر ثمر است.

به گزارش مصداق نیوز ،علی سهرابی بیدار در مراسم بزرگداشت هفته زن که با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری همدان و بانوان شاغل این شرکت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) این بانوی بزرگ، ام ابیها و الگوی زنان عالم است.

وی با اشاره به حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان و بغض‌های دشمنان که با این رفتارها نسبت به بزرگان و اسطوره‌های کشور شکل می‌گیرد، گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اثرگذاری بانوان تصریح کرد: تک تک بانوان در حرکت شرکت به سمت اهداف و برنامه‌ها نقش دارند و زحمات آنان در توفیقات شرکت مثمر ثمر است.

وی ادامه داد: در حوزه برق ما مأموریتی در شرکت داریم که توزیع نیروی برق مطمئن و پایدار برای مشترکان است و برای تحقق این مهم چهار محور اساسی تعریف کرده‌ایم و از ابتدای سال ۱۴۰۲ آنها را پیگیری می‌کنیم.

سهرابی بیدار با بیان اینکه هوشمندسازی یکی از محورهای اساسی این شرکت است، گفت: با توجه به این محور اقدامات خوبی صورت گرفته و به سمت هوشمندسازی حرکت کرده‌ایم به طوری که در حوزه لوازم اندازه‌گیری، در بخش مشترکین سنگین تمام کنتورها از راه دور قرائت می‌شود و بخش قابل توجه آن کنترل‌پذیر شده است و تا پایان سال در بخش صنعتی نیز تکالیف ما به ۱۰۰درصد می‌رسد.

وی افزود: در راستای هوشمندسازی شبکه برق استان نیز در سال ۱۴۰۱ مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان (اسکادا) افتتاح شد؛ چراکه مشتری هوشمند نیاز به شبکه هوشمند و شرکت هوشمند دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار کرد: دومین محور اساسی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه است که حرکت‌های جدی در این زمینه شروع شده است به طوری که با وجود وزش باد با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت شاهد شبکه پایدار در استان بودیم.

وی با بیان اینکه محور سوم افزایش بهره وری است و همه کارها و اقدامات ما با این پیوست اجرایی می‌شود، افزود: هدف ما خدمت به مردم است و این امر را برای خود افتخار می‌دانیم.

سهرابی بیدار یادآور شد: چهارمین محور مشتری‌مداری و ارتباط دو سویه با مشتریان است که با بستر «برق من»، ۱۲۱، نظرسنجی‌ها و… به دنبال آن هستیم که قدم‌های بلندی را برای افزایش رضایت مردم برداریم.