راهداری همدان جزء استان های برتر در پاسخگویی به شکایات مردمی
به گزارش مصداق نیوز ، مهرداد آهکی گفت: از اقدامات مهمی که در این اداره کل صورت پذیرفت ایجاد ۲۶۰ خط تلفن ۱۴۱ (بصورت مکالمه همزمان) بود که در راستای شناسایی و احصاء مشکلات عمومی و عامالمنفعه استان انجام شد و بسیاری از مشکلات و مطالبات مردمی و کاربران جاده ای از طریق سامانه های ۱۴۱ رسیدگی و در اسرع وقت تعیین تکلیف میشود.
️وی تصریح کرد: هموطنان گرامی می توانند تمامی شکایات،انتقادات و پیشنهادت خود را در حوزه های راهداری وحمل ونقل را از طریق سامانه های گویای ۱۴۱ در میان بگذارند تا عوامل راهداری در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند و همچنین از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور نیز می توانند مطلع شوند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0