مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای :

راه اندازی نوبت دهی و اعلام بار مکانیزه در پایانه سیمان هگمتانه بعد از ۲۶ سال

به گزارش مصداق نیوز ، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با اعلام این خبر گفت: قبلا حمل محمولات سیمان در پایانه سیمان هگمتانه با روش سنتی نوبت دهی انجام می شد که با پیگیری های مستمر از طریق سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای سامانه نوبت دهی و اعلام بار مجازی […]

به گزارش مصداق نیوز ، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با اعلام این خبر گفت: قبلا حمل محمولات سیمان در پایانه سیمان هگمتانه با روش سنتی نوبت دهی انجام می شد که با پیگیری های مستمر از طریق سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای سامانه نوبت دهی و اعلام بار مجازی و مکانیزه در کارخانه سیمان هگمتانه راه اندازی شد.

مهرداد آهکی ادامه داد: سامانه جدید نوبت دهی کارخانه سیمان هگمتانه در راستای پرهیز از بومی گرایی و جلوگیری از ایجاد اختلاف بین رانندگان بومی و غیر بومی استان می گردد.

این موضوع برای رانندگان امنیت روانی بسیار خوبی را به همراه می‌آورد. از طرفی با ایجاد سامانه‌ی نوبت‌دهی آنلاین رانندگان توزیع بار بین رانندگان به صورت عادلانه انجام خواهد شد که باعث جلب رضایت آن‌ها و حمایت از حقوق کارکنان می‌شود.

وی تصریح کرد: در روش سنتی موقعیت بار و رانندگان و حتی نوع و تعداد خودروهای موجود اطاعات کافی و مناسب و لحظه‌ای در دسترس نبود با سامانه نوبت دهی کارخانه سیمان می‌شود و در هر زمان و مکان از این اطلاعات باخبر شد.

وی افزود: با اندیشیدن تدبیری درست و ایجاد سیستم نوبت دهی مکانیزه ، بسیاری از مشکلات رانندگان مرتفع می شود و مدیریت سیستم حمل و نقل به شکلی مناسب و با مصرف کمترین هزینه و زمان و انرژی ممکن صورت می‌پذیرد.

آهکی در پایان یادآور شد در استان همدان ۱۰۴ شرکت حمل ونقل با فعالیت ۱۵ هزار و ۸۲۶ ناوگان باری وجود دارد که ۱۳ شرکت مختص حمل محمولات سیمان و در کارخانه سیمان هگمتانه فعالیت می نمایند.