روابط عمومیها؛ قلب تپنده سازمان و پل امید بین مردم و مدیران هستند
حمید ملانوری شمسی امروز در همایش شورای روابطعمومیهای استان همدان، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام و گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهارکرد: روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است؛ همانند قلب در بدن انسان که حیات و زندگی را تأمین میکند، روابط عمومی هم زنده بودن و پیشرفت سازمان را تضمین میکند بنابراین اگر این قلب نباشد، هیچ حرکتی، هیچ اقدامی معنا ندارد.
وی با ابراز تاسف از اینکه در سالهای گذشته جایگاه روابط عمومی به درستی شناخته نشده بود، افزود: روابط عمومی صرفاً بنر چسباندن یا تبلیغات نیست، بلکه حلقه ارتباطی حیاتی بین مدیران و مردم است و پلی برای فهم نیازها، پاسخگویی به توقعات و مدیریت انتظارات جامعه به شمار میرود.
استاندار همدان با تاکید بر اینکه مدیران توانمند زمانی در راس امور موفق خواهند بود که روابط عمومی قدرتمند و فعال داشته باشند، عنوان کرد: این حوزه نباید تنها هزینه محسوب شود بلکه سرمایهگذاری مهمی است که باعث کاهش هزینههای دیگر، بهبود بهرهوری و افزایش آرامش در سازمان میشود.
وی با بیان اینکه روابط عمومی نه صرفاً یک واحد اطلاعرسانی، بلکه قلب تپنده و رکن اساسی مدیریت موفق است، گفت: در پایان، از همه عزیزانی که در حوزه روابط عمومی فعالیت میکنند، تشکر و قدردانی میکنم و تاکید دارم که باید این بخش تقویت شود تا بتوانیم جامعهای با نشاط، امیدوار و توسعهیافته داشته باشیم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0